Odpowiedzi

2010-03-28T21:11:52+02:00
Akademia Pana Kleksa opowiada o chłopcach,których imię zaczyna się na literę A.W tej powieści zaistniała choć odrobina przyjażni.Pomimo rygorystycznego traktowania dzieci przez Pana Kleksa nauczyli się oni od niego co to przyjażn.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:15:36+02:00
Akademia Pana Kleksa opowiada o niezwykłej szkole, w której nauczycielem jeste Pan Kleks. W tej szkole uczą się sami chłopcy. Głównym bohaterem "Akademii Pana Kleksa" jest Adaś.
Akademia Pana Kleksa mówi takze o wielu przygodach, które przeżywają chłopcy uczący się w niej.
Pan Kleks jest czarodziejem. Swoim podopiecznym daje tak zwane piegi, gdy są grzeczni lub zrobią coś dobrego.
1 5 1