Odpowiedzi

2010-03-28T22:06:15+02:00
1.Naprawianie zepsutych rzeczy
2.Zbiórka pieniędzy
3.Odprawianie mszy św.
4.Zarządzanie finansami parafii
5.Udzielanie komunii św.
6.Głoszenie słowa Bożego
7.Mogą współdziałać w wykonywaniu władzy
8.Mogą spełniać posługi
9.Spełniają funkcje przydzielone im przez sprawujących wyższą władzę w kościele

10 nie mogę wymyślić :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:27:01+02:00
1.organista
2.ministrant
3.bielanki
4.lektor
5.chórzysta
6.kościelny
7.dyrygent chóru
8.panie co układają kwiaty na ołtarzu
9.sprzątajace kościół
10.prowadzaca kiosk koscielny
11.członkowie żywego różanca
12.służba porządkowa
1 5 1