Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:18:02+01:00
Za:
-sport kształtuje ciało,
-sport uczy cierpliowści i determinacji,
-dzięki niemu poznajemy nowych ludzi, np. wyjeżdżając na zawody,
-sport może uspokajac,
-sport może byc zasadą życia, hobby i pasją.

Przeciw:
-sport uczy rywalizacji,
-sport może byc niebezpieczny (np.wspinaczki na wysokie góry).
2 5 2
2009-10-31T13:18:54+01:00
Gdy uprawia się sport jest się w dobrej fizycji kondycznej. Więc też nie ma się np. nadwagi. Sport jest też jest zdrowy i dobry dla naszego zdrowia. Gdy uprawiamy za dużo sportu np. za dużo biegamy mogą pojawić się skutki uboczne takie jak - wymioty lub ból głowy.
1 5 1