Odpowiedzi

2010-03-28T21:28:45+02:00
Boże mój, czasem trudno mi
pokonać trud, gdyż brak sił.
Dopomóż mi w pokonaniu własnej słabości,
ja wierzę o Boże, Ty nie tracisz do mnie miłości.
Wszechmogący Panie całą moją niewielką mocą się staram
przez ten wielki trud jakoś przebrnąć,
lecz bez Ciebie,
choć ja wiem ze Ty jesteś w swym wielkim niebie,
rady sama nie dam.

Mam nadzieję, ze pomogłam :)
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:44:28+02:00
Boże, wspomóż mnie w trudnych chwilach,
w chwilach w których tracę silną wolę,
proszę Cię abyś właśnie wtedy
dostarczył mi siłę do pokonywania moich słabości.