Odpowiedzi

2010-03-28T21:14:30+02:00
Powinien:
*chodzić do kościoła
*chodzić do spowiedzi
*przyjąć komunie
*postanowienie poprawy
1 5 1
2010-03-28T21:15:29+02:00
Powinien chodzić w każdy dzien do koscioła uczestniczys w tych rekolekcjach poprostu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:16:54+02:00
Powinien chciec coś w sobie zmienić , zrozumiec jak Jezus za nas ciepiał , jeśli długi czas nie był do spowiedzi to w czasie rekolekcji powinien to zrobić.
1 5 1