Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:18:15+02:00
- budować budynki z podjazdami,
- windy dla niepełnosprawnych,
- budowanie podjazdów na chodniki,
- pomoc człowieka na przejściach, w sklepach, w dojściu do domu,
2 2 2
2010-03-28T21:20:05+02:00
Trzeba się o nich troszczyć i pomagać im.
Ofiarować pieniadzę na różne fundusze.

3 2 3
2010-03-28T21:20:34+02:00
Zapewnij takiej osobie bezpieczeństwo
budować specjalne podjazdy
pomagać jak najbardziej się da jeżeli ta osoba chce
nie łap osób na wózku za rękę bo mogą stracić równowagę
traktój tą osobę normalnie tak jak osobę sprawną
trzeba pomóc im spełniać ich mażenia tego one bardzo pragną
3 4 3