Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:18:41+02:00
Marzę o założeniu rodziny opartej na wzajemnej miłości i zaufaniu. Chciałabym wyjść za mąż za kogoś wyjątkowo inteligentnego, z dużym poczuciem humoru. Byłby przy mnie w najtrudniejszych chwilach, pozwalałby wypłakiwać się na ramieniu i znosiłby wszystkie humorki. Oczywiście, musiałby to być lojalny mężczyzna, żeby po kilku latach nie znalazł sobie innej wybranki. Co do dzieci, to jeszcze za bardzo się nad tym nie zastanawiałam. Ograniczę się w przyszłości do dwójki bądź trójki brzdąców. Metody wychowawcze zaczerpnęłabym od własnej mamy, ponieważ dzięki niej unikam kłopotów i bardzo dużo wiem o życiu. Pewnie wspólnie spędzony czas z taką rodziną przynosiłby wiele radości.
2010-03-28T21:25:32+02:00
Moim marzeniem jest pracować w redakcji gazety 'Avanti'. Jestem dobra w pisaniu oporacowań, więc myśle ,że również poradziłabym sobie z opisywaniem przeróżnych ubrań. Moda jest moim zywiołem. Nie mam wielkiego doświadczenia,ale Jak narazie spełniam rolę tzw. pani redaktor naczelnej, która prowadzi gazetkę szkolną. Inspiruje mnie pani Joanna Góra, która jest redaktorką naczelną gazety 'Hot,moda & shopping'.