Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:25:21+02:00
80g =0,08 kg
150dag = 1,5 kg
75mg =0,075 g
1,2t = 1200 kg
0,03Mg = 30 kg
0,004 kg =4 g
500N =0,5 kN
350 mN= 0,35 N
2000µN = 2 mN
0,5 MN = 500000 N
8KN = 8000 N
0,002MN = 2 kN
2010-03-28T22:05:21+02:00
80g = 0.08 kg
150dag = 1.5 kg
75mg =0.075g
1,2t = 1200 kg
0,03Mg = 30 kg
0,004 kg = 4 g
500N = 0.5 kN
350 mN= 0.35 N
2000µN = ...mN
0,5 MN = 500000 N
8KN = 8000 N
0,002MN =2 kN