Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:28:42+02:00
Drodzy rodzice dzięki muzyce hip hop mogę się przede wszystkim odstresować od życia, czasami mam doła i gdy słucham tej muzyki natychmiast się rozluźniam. Również chciałbym cie poinformować ze niektóre z tego rodzaju piosenek uczą mnie wielu rzeczy np. że branie narkotyków szkodzi itd. . Każdy ma inny gust i powineneś jako dobry ojciec pozwolić mi słuchać tej muzyki, poniewaś dzięki niej czuje sie lepiej i nie doprowadzam do awantur w domu.

Nie jestem pewna czy dobrze napisałam, ale mam nadzieje że pomogłam, pozdro od pyśki ;)
2010-03-28T21:37:41+02:00
Hip-hop jest to rodzaj muzyki, który obecnie słucha większość młodzieży. Tekst tych piosenek w większości przypadków jest z życia wzięty. Opisuje to co się wokół nas dzieje, zawiera często informacje na temat życia, a linia melodyczna szybko wpadająca w ucho zachęca młodzież do słuchania i wyciągania wniosków z przekazywanych treści . Faktycznie, jest to muzyka która zawiera tzw. przerywniki lecz ma w sobie coś czego nie ma w innego rodzaju muzyce.