Odpowiedzi

2009-10-31T13:37:56+01:00
44- 26 = 18
chłopcy 26 osób
dziewczyny 18 osób
18-5= 13 tyle dziewczyn ma prawo jazdy
33-13=20 tyle chłopców ma prawo jazdy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:38:11+01:00
Są 44 osoby
W tym 26 chłopców
44-26=18
Jest 18 dziewcząt
18-5=13
13 dziewcząt ma prawo jazdy
Prawo jazy mają w sumie 33 osoby
33-13=20
20 chłopców ma prawo jazdy

Odp: Prawo jazdy ma 20 chłopców.
2009-10-31T13:41:28+01:00
44-26=18

18-5= 13

33-13= 20

Odp. 20 chłopców ma prawo jazdy.