Odpowiedzi

2010-03-28T21:46:34+02:00
Http://www.eko.org.pl/lkp/ostoje_html/gatchron.htm

tu możesz wszystko zobaczyć :p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:47:44+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_gatunków_roślin_objętych_ścisłą_ochroną

^ To rośliny

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_gatunków_zwierząt_objętych_ścisłą_ochroną_w_Polsce

^ zwierzęta

Lub tutaj jest wszystko: http://www.eko.org.pl/lkp/ostoje_html/gatchron.htm


Myślę że pomogłam :)