Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:04:18+02:00
O pięknym człowieku można powiedzieć na wiele sposobów. Taka osoba może być piękna pod względem czynów. Pomoc innym w różnych zbiórkach na biedne dzieci, podczas wypadku czy nawet odrobieniu pracy domowej może okazać się szlachetnym gestem. Świadczy to o naszej mądrości i determinacji. Dobre uczynki pomagają stać się nam kimś lepszym.Kimś, komu w przyszłości będzie żyło się lepiej, szczęśliwiej z myślą o tym, ilu i w jaki sposób pomogłeś. Ale istnieje też inne określenie do takiego człowieka. O pięknym można powiedzieć, że nie grzeszy urodą, nosi nowe i modne ciuchy, ma ładną cerę. Często mówi się że dziewczyna lub chłopak podoba mi się, jest piękna jak róża itd. Używamy różnych określeń, aby podkreślić tę urodę. Najbardziej jednak nasuwającą się myślą to myśl o osobach, które za sprawą łaski Bożej sprawiły wielkie rzeczy. Takim przykładem jest Matka Teresa z Kalkuty oraz inni święci. Myślę, że ludzie piękni powinni coraz bardziej rozszerzać swoja działalność.
11 4 11
2010-03-28T22:20:25+02:00
Piękny człowiek to pojęcie ogólne. Dla jednych może być to super top modelka, dla innych ulubiony celebryta . Moim zdaniem człowiekiem pięknym jest każdy kto posiada piękną duszę i wielkie serce. Bo co z tego , że wielu z nas wygląda jak z okładki znanych czasopism, ma świetną , wysportowaną sylwetkę, której nie jeden by pozazdrościł , piękne oczy , zdrowe, lśniące włosy jak nie ma serce ? Jest obojętny na krzywdę drugiego człowieka. Nie obchodzą go losy innych , nie pomaga biednym . Nie chodzi tylko o pomoc materialną wystarczy obdarzyć kogoś pięknym, serdecznym uśmiechem, czy to tak wiele ? Zwykły uśmiech i od razu świat staje się lepszy. Ludzie o pięknej duszy i serce często mieszkają blisko nas, choć trudno nam to dostrzec. Piękni ludzie to nasi najbliżsi, nasi rodzice, rodzeństwo,dziadkowie, sąsiedzi, nauczyciele , rówieśnicy. Oni pomagają innym , okazują nam dużo serca i zrozumienia. Im nie jest potrzebna ładna buzia i długie nogi , bo pomagają bezinteresownie . Jest takie moim zdaniem piękne, mądre i bardzo życiowe powiedzenie : " Ile dobra dasz innym, tyle do Ciebie powróci". Ja w 100% się z tym zgadzam i mam nadzieje , że dzięki dobrym uczynkom stajemy się na każdym kroku ludźmi pięknymi - bo mamy piękne serca!

:)
13 4 13