Odpowiedzi

2010-03-28T22:15:25+02:00
Cześć Olu!

Właśnie jestem raze z moją rodziną w Zakopanem. jest tu bardzo slicznie, pogoda na dopisuje. jeste bardzo szczesliwa z tego wyjazdu... w czoraj bylismy nad morskim okiem, dzisiaj na gubaluwce a dzisiaj ay zamiar zmiezyc sie ze szczytami giewontu.
szkoda ze cie tu z nami nie ma.
pozdrow wszystkich! do yobacyenia po powrocie


pa!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T22:42:09+02:00
Ot,taka klasyczna pocztowka z wakacji :)

Chère Maman, cher Papa,
J'espère que vous allez bien,
Pour ma part, tout va pour le mieux, et je me s'épanouie au soleil,
Rires, jeux, et baignades font partis du programme quotidien.
Je suis très satisfaire de la location.
Dès mon retour, je vous raconterais tous cela et vous verrez les photos,
A très bientôt,
( imie nadawcy)

Droga Mamo i Tato,
mam nadzieje,ze u was wszystko dobrze
u mnie wszystko w porzadku,wyleguje sie na sloncu,
smiech,zabawy, i kapiele naleza do codziennego programu
jestem bardzo zadowolony z miejsca pobytu
po moim powrocie wszystko wam opowiem i zobaczycie moje zdjecia
do szybkiego,

(imie nadawcy)