Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:21:55+02:00
[(-54)+(-16)*(-9)]:(-18)+(-49)*[37+16*(-49)+66:(-11)]=[(-54)+144]:(-18)+(-49)*(37-784-6)=90:(-18)+(-49)*(-753)=(-5)+36897=36 892
2010-03-28T22:27:35+02:00
[(-54)+(-16)*(-9)]:(-18)+(-49)*[37+16*(-49)+66:(-11)]=[(-54)+144]:(-18)+(-49)*[37-753-6]=[90]:(-18)+(-49)*[-753]=[90]:(-18)+36897=-5+36897=36892
2010-03-28T22:30:05+02:00
[(-54)+144]:(-18)+(-49)*[37+(-784)+(-6)]=
[(90:(-18)+(-49)*(-753)=
(-5)+36897=36892