Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T22:23:36+02:00
# Kraków
# Korzkiew
# Ojców
# Pieskowa Skała
# Rabsztyn
# Bydlin
# Smoleń
# Pilica
# Ogrodzieniec
# Morsko
# Bobolice
# Mirów
# Olsztyn (koło Częstochowy)
# Częstochowa
6 3 6
  • hub2
  • Początkujący
2010-03-28T22:23:38+02:00
* Kraków
* Korzkiew
* Ojców
* Pieskowa Skała
* Rabsztyn
* Bydlin
* Smoleń
* Pilica
* Ogrodzieniec
* Morsko
* Bobolice
* Mirów
* Olsztyn
* Częstochowa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:23:53+02:00