Odpowiedzi

2010-03-28T22:33:23+02:00
Inri - wyraz ten oznacza - król żydowski
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • BlYa
  • Rozwiązujący
2010-03-28T22:34:44+02:00
Z łaciny (IESVS NAZARENVS REX IVDÆORVM, czyli - Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum) - "Jezus Nazarejczyk Król Żydowski".
2 5 2
2010-03-28T22:35:15+02:00
INRI-po łacińsku (Iesus Nazarenus Rex Iudoeorum) -co oznacza Jezus Nazarejczyk Król Żydowski
3 4 3