Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:40:21+02:00
Uwaga!!!
Wy nie wiecie co czynicie!!! Czy narkotyki ułatwiają wam życie? karmią was? dzięki nim żyjecie? otórz nie!!! jest wręcz przeciwnie, one wam szkodzą. Przez nie można popaść w poważne choroby, można skończyć śmiercią, uzależnieniem, nie dajcie sie, uzyjcie silnej woli!!! tak nie może być, chyba chcecie zrealizować swoje marzenkia, przecierz z was mogą być doskonali ludzie, kto wie może w przyszlosci bedziecie kimś znanym, bedzie wam sie powodziło, załozycie rodzine i wgl, otóż narazie w tym przeszadzają wam narkotyki, musicie sie od nich wyzwolić, to tak jakby ująć że np jak bierzecie je to jestescie skuci łancuchami. Chyba chcecie być wolni, biarąc je możecie wylądowac w szpitalu lub na ulicy albo w trumnie. Ja bym nie miogła tak żyć. Bądźcie ludźmi, chyba że tym waszym marzeniem jest właśnie skonczyć jako wykończonyy i chory czlowiek, jesli tak to zycze wam powodzenia na zlej drodze.Otóż możeby sie zobaczyć za 20 i pomyślcie sobie w jakiej sytuacji bedziecie wy a wjakiej jak. Ja wezme ślub bede szczesliwa, bede mieszkała z dziećmi i z mezem a wy bedziecie nie wiadomo gdzie leżali z podsinionymi oczyma, zagubieni w sobie, w swoim świecie. Mysle ze uswiadomilam wam co czynicie, i mysle ze wybierzecie to co dobre =)
mysle ze pomoglam

PS: dopisałam kilka argumentów tak jak chcialeś i jest o polowe wiecej =)
1 4 1
2010-03-28T22:49:20+02:00
Ludzie nie widzą co czynią ćpając. U młodzieży jest to tylko dla szpanu lub dla przyjemnoci, jednak tylko jest tak jest na poczatku. Póżniej zaczynaja sie problemy np.miesza nam się w głowie, nie odróżniamy świata realnego od fantastycznego w skrócie występują efekty uboczne. Dlatego nakazuje wam abyście nie korzystali z narkotyków. Poza tym słaby psychicznie umysł może się uzaleznić juz po pierwszym użytku więc nie próbujcie.


prosze o naj :)
1 3 1