Odpowiedzi

2010-03-28T22:46:30+02:00
Serdecznie zapraszam na spektakl pt.: "Zemsta" w wykonaniu uczniów, który odbędzie się dnia 30 marca 2010 o godzinie 17.00 w Teatrze Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku. Wstęp wolny.
Remigiusz13
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:47:13+02:00
Zaproszenie!!!
Serdecznie wszystkich zapraszamy na spektakl pt "Zemsta". Aktorami będą uczniowie. PrZedstawienie odbędzie sie dnia 22.05.10 o godż 16 w SP ... przy ul (np walbrzychowej) Na miejscu bedzie poczęstunek oraz konkursy za które bedzie możliwość otrzymania ngród.
Serdecznie wszystkich zapraszamy

absolwenci SP (np 5)
6 3 6