Odpowiedzi

2010-03-28T22:47:32+02:00
1. 1:40 000 000
1cm-400km
6,78cm-x
x=2712km
2.1:1 000 000 .
1cm-10km
1cm² - 100km²
x-313 000km²
x=3130cm²
2 5 2
2010-03-28T22:49:21+02:00
Zadanie 1
40.000.000*6,78cm = 271200000cm = 2712000m = 2712km

zadanie 2
3.130.000.000.000cm²:1.000.000.000.000 =
= 3,130cm²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T23:05:17+02:00
Z.1
Skala 1:40000000
40000000 x 6,78cm = 271200000cm = 2712km
Odp.Rzeczywista długość tej budowli to 2712km

z.2
powierzchnia 313000 km²
skala 1:1000000
313000km² : 1000000=0,313km²=3,13cm²
Odp.Obszar na mapie zajmuje 3,13cm².

3 4 3