Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T22:50:49+02:00
-Reprezentacja Brazylii zdobyła 5 razy MŚ w piłce nożnej.
-Ogromną popularnością w Brazylii cieszą się wyścigi Formuły 1.
-Sławne na cały świat organizowane huczne karnawały w Rio de Janeiro.
-Słynny na cały świat olbrzymi posąg Chrystusa Zbawiciela również w Rio.
46 4 46
2010-03-28T22:51:54+02:00
Brazylia to największy kraj Ameryki Południowej. Brazylia na całym świecie słynie z kawy, jaką się tu wydobywa. Oprócz tego uprawia się tu trzcinę cukrową, soję, kakaowiec i bawełnę. Cechuje ją również wysoki wskaźnik urbanizacji: 86%. Stolicą Brazylii jest Brasilia.
45 4 45