Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T14:23:38+01:00
100 m - 50 sek.

2,5 h = 150 min. = 9000 sek

100 m - 50 sek.
X m - 9000 sek

x = 9000*100/50 = 18000 m = 18 km

Odp. 1.: Przeszedłby 18 km.

100 m - 50 sek
2000 m - X sek

x = 2000*50/100 = 1000 sek.

Odp. 2. Na przejście 2 km potrzebuje 1000 sekund.
2009-10-31T15:13:21+01:00
100m- odległość pokonana w czasie 50s
2,5h=150min
1h=60min=3600s
100m- 50s
x- 3600s
100*3600:50=7200m=7,2km
1km=1000m