Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T14:37:07+01:00
No mam ale niektore...np.zad.3 str 2 =4
zad.5str 2= przed poludniem (ok.11.30)
zad.8str2 = pierwsze=las
drugie=elektrownia
trzecie stradom
zad.12 str 2 = 204.6 m.n.p.m. środkowo-zachodnia czesc
zad.11 str 2 = 215,3 - 204,6 =10,7
zad.9 str2
zadjecie satelitarne
- statki na rzece
-samochody na ulicach
- cien rzucany przez budowle
mapa topograficzna
- nazwy ulic
-nazwy budynkow
- punkt wysokosciowy
zad.6 str 2
kosciol poniewaz rzuca ponad dwa razy wiekszy cien
zad.7str 2
1 cm ma rondo na planie ,a skala wynosi 1:10000 wiec rondo ma 10000 cm czyli 100 m
zad.2 str 2
pelni funkcje publiczne poniewaz znajduje sie tam taki budynek
zad.4 str 2
1.most debicki
2.most grunwalcki
3.most powstancow slaskich
zad14 str 3
most grunwalcki
zad22 str 3
mapa topograficzna umozliwia nam odczytanie wielu nazw budynkow,ulic,rzek.okresla polozenie geograficzne
w porownaniuu ze zdjeciem satelitarnym na mapie nie mozemy zobaczyc statkow,samochodow,cieni rzucanych przez budynki dokladnej koloryskytki i ksztaltu
2009-10-31T15:49:21+01:00
Http://mapa.nocowanie.pl/krakow/zdjecia_satelitarne/