Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T14:34:12+01:00
U dziewczyn:
- owłosienie łonowe,
- rozwijają się gruczoły mleczne,
- pierwsza miesiączka,
- zaokrąglenie się bioder,
u chłopców:
- owłosienie łonowe oraz zarost na twarzy,
- powiększenie się narządów płciowych,
- polucje,
- mutacja
56 2 56
2009-10-31T14:35:55+01:00
U dziewcząt pojawia sie trądzik rosną szybciej, powiększają się piersi, pojawia się miesiączka np. itd.....
u chłopców znaczny wzrost pojawiają się zarosty na twarzy oraz różnego rodzaju zainteresowania np. itd.......
33 1 33
2009-10-31T14:43:33+01:00
Chłopcy:
- nagły i szybki wzrost długości ciała
- zmienia się wygląd twarzy - z dziecięcego, przez młodzieńczy, na charakterystyczny dla ludzi dorosłych
- powiększa się krtań
- zmienia się barwa głosu na niższą - typowo męską
- na szyi pojawia się tak zwane jabłko Adama
- rozwijają się barki, stają się szersze od reszty tułowia
- pod pachami, w okolicach narządów rozrodczych pojawia się owłosienie
- pojawia się zarost
- pojawia się trądzik młodzieńczy

Dziewczyny:
- nagły i szybki wzrost długości ciała
- zmienia się wygląd twarzy - z dziecięcego, przez młodzieńczy, na charakterystyczny dla ludzi dorosłych
- poszerzają się biodra
- rosną piersi
- pod pachami, w okolicach narządów rozrodczych pojawia się owłosienie
- pojawia się miesiączka
- pojawia się trądzik młodzieńczy
- włosy się przetłuszczają


No i w obu przypadkach (człopcy i dziewczyny) zachodzi znaczna zmiana w psychice ;)


Tyle chyba starczy ;P
44 4 44