W opakowaniu kremu Xilan było dotychczas 100ml kremu i krem ten kosztował 12zł. Producent przygotował dwie wersje promocji tego kremu. Która z tych promocji jest bardziej opłacalna?
1.wersja:
Za tę samą cecę otrzymasz 20% więcej kremu.
2.wersja:
Za tę samą ilość kremu zapłacisz o 20 % mniej.

3

Odpowiedzi

2009-10-31T14:38:25+01:00
100+20=120=1zł za 10 ml=10złza 100ml
12/100=0,12po 80=9,6złza 100ml bardziej się opłaca
16 3 16
2009-10-31T15:15:37+01:00
1. 1,2*100ml=120ml za 12 zł czyli 10ml za 1zł.
2. 0,8*12=9,6zł za 100ml czyli ~~10,41ml za 1zł

odp.Bardziej opłacalna jest promocja 2.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:58:45+01:00
0,20×100ml=120ml-za tą samą cenę
0.20×12zł=2,40zł
12zł-2,40zł=9,60zł
ODP:bardziej opłaca się wersja druga.
26 4 26