Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T12:13:10+02:00
# Szymon, zwany Piotrem
# Andrzej, brat Szymona
# Jakub, syn Zebedeusza
# Jan, syn Zebedeusza (brat Jakuba)
# Mateusz, celnik
# Filip
# Bartłomiej
# Tomasz
# Jakub, syn Alfeusza
# Tadeusz (znany też jako Juda, syn Jakuba)
# Szymon Kananejczyk
# Judasz Iskariota


/liczę na naj . ;D /
24 4 24
2010-03-29T13:03:20+02:00
Judasz
Szymon
Jakub
Andrzej
Jan
Bartłomiej
Filip
Mateusz
Jakub, syn Alfeusza
Tadeusz
Szymon Kananejczyk



11 3 11