Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T12:24:06+02:00
Smażona potrawa w panierce, np. dorsz.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T12:40:44+02:00
Http://www.odyssei.com/pl/cuisines/angola.php
Najczęsciej jada się dorsza i sardynki.
Cytaty ze stronki:
"dominują tu ciężkie, gotowane potrawy, choć jada się też sporo zup i owoców morza"
Przyprawy:
czarny pieprz, cynamon, curry i bardzo ostra papryka: piri-piri.

Z Angoli pochodzi Awokado - owoc;)

http://afryka.org/?showNewsPlus=4599