Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T12:44:59+02:00
Zysk jest sprawiedliwy wtedy gdy zapracujemy na na niego sami. Będziemy kombinowac na wszystkie strony aby tylko coś zyskac. Aby uzyskaz sprawiedliwy zysk trzeba miec swoich lubianych przyzwoitych klijentuw i byc dobrym i godnym zaufania czlowiekiem .
1 2 1
2010-03-29T12:46:03+02:00
Zysk jest sprawiedliwy, gdy zdobyło się go ciężką swoją pracą. Nie oszukało się nikogo, ani nie uzyskało się go przy pomocy pracy przymusowej innego człowieka.
1 1 1
2010-03-29T12:54:52+02:00
Zysk jest sprawiedliwy gdy ciężką swoją pracą się go osiągnie. A nie zapomocą kogoś lub różnych dodatków