Odpowiedzi

2010-03-29T13:04:04+02:00
2/3 + 2,5 = 20/30 + 75/30 = 95/30= 3 i 1/6

Odp. W naczyniu znajduje się 3 i 1/6 l soku.
25 3 25
dzienkuje ci bardzo za zadanie
dzieki
Dzięki z twojego się tylko odczytałem;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T13:05:24+02:00
⅔l - koncentrat owocowy
2,5l - woda
⅔l+2,5l=⅔l+2½l=4/6l + 2 3/6l=2 7/6l=3⅙l

Odp. W naczyniu jest 3⅙l soku.

=]]
momisia

35 4 35
2010-03-29T13:26:59+02:00
⅔ + 2,5 = ²/₃ + ²⁵/₁₀ = ²⁰/₃₀ + ⁷⁵/₃₀ = ⁹⁵/₃₀ = 3⁵/₃₀ = 3 ¹/₆ (l)

odp: w tym naczyniu jest 3 i ¹/₆ litra soku
12 4 12