Odpowiedzi

2010-03-29T13:09:02+02:00
Czubajka kania
Borowik szlachetny
Mleczaj rydz

Muchomor sromotnikowy
Goryczak żółciowy
Mleczaj wełnianka

=]]
momisia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T13:09:44+02:00
Trujące :
muchomor wymiotny
muchomor sromotnikowy i czerwony

jadalne:
borowik szlachetny
surojadka zielona
koźlarz czerwony
koźlarz babka
maślak sitarz
pieprznik jadalny (kurka)
podgrzybek wielobarwny
maślak zwyczajny
rydz szlachetny
krowiak podwinięty
pieczarka polna
czubajka kania
gąska
opieńka miodowa
krowiak podwinięty
surojadka wymiotna
maślanka wiązkowa
5 4 5
2010-03-29T13:14:13+02:00
Koźlarz, borowik, pieczarka, rydz, muchomor, maślak, kurka, podgrzybek, sowa,
1 2 1