Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T13:32:31+02:00
Powsała ona obok jej domu Tomek odrazu si e zakochał a ona rzuciła mu kwiatek ku nóg.To było w połudznie od tamtej pory tomek zawsze chciał się z nia spotykać.Było tez tak że raze zostaliw jeaskini i takm si e bardziej poznali.
2010-03-29T13:35:29+02:00
Przyjaźń Tomka i Becky powstała wtedy gdy Tomek wziął na siebie winę za zniszczenie książki a umocniła się jaskiniach.