Odpowiedzi

2009-10-31T15:02:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Korzenie spichrzowe – u buraka, marchewii, u dalii, kliwii, jaskrów
korzenie podporowe- u roślin tropikalnych: figowców, palm, filodendronów
Korzenie oddechowe - u cypryśników
korzenie powietrzne – u storczyków
korzenie czepne - u bluszczu pospolitego
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:03:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Korzenie spichrzowe - pietruszka
korzenie podporowee i oddechowe - figowiec
ssawki - jemioła
korzenie powietrznee - Epifit
korzeniee czepne - bluszcz pospolity
39 3 39
2009-10-31T15:04:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Podporowe: kukurydza
oddechowe: cypryśnik błotny, pandan
sswaki: jemioła, łuskiewnik, kanianka
powietrzne: storczyk
czepne: bluszcz
spichrzowe: marchew, burak
37 4 37