Odpowiedzi

2010-03-29T13:45:29+02:00
moje marzenie


mam duzo marzen alo wybiore sobie tylko jedno.

mojm marzenie jest(opisujesz co jest twojm marzeniem)

postanawiam sobie rze bede grzeczny bo chce spełnic swoje marzenie
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T13:49:03+02:00
Moim marzeniem jest miec piekny dom z wielkim ogrodem i tarasem. na wsi jest zupelnie inne powietrze niz w miescie i mozna wypoczac wychodzac przed dom. lubie cisze spokoj i spiew ptakow z samego rana dlatego bede dazyla do wybudowania domu. jak skoncze szkole pojde do pracy, niestety bez kredytu nie dam rady spelnic tego marzenia ale gdy juz bede miala posade to nie bede sie martwila ze go nie splace. mam nadzieje ze w przyszlosci wyjde sobie przed moj dom a gdy przyjdzie lato bede sie swobodnie opalala. chcialabym tez miec pieknego psa ktory bedzie biegal bez smyczy po podwórku. przy psie bede sie czula bezpieczniej w domu poniewaz w razie wlamania zawsze mnie obudzi szczekaniem. bedzie dla mnie prawdziwym przyjacielem a gdzy kiedys bede miala dzieci je takze bedzie chronic. wiem ze jak sie czegos mocno pragnie i dazy sie do jego spelnienia to napewno sie uda dlatego bede calymi silami dazyla do tego zeby moje marzenie sie ziściło
3 5 3