Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:00:21+01:00
1.
-gaz
-bezbarwny
-słabo rozpuszczalny w wodzie
-niemetal
-bezwonny
-łączy się z niemetalami i metalami tworząc tlenki
-podtrzymuje spalanie
-sam się nie pali
2.
Utlenianie to łączenie się tlenu z pierwiastkami chemicznymi
Spalanie to gwałtowne utlenianie przebiegające z wydzieleniem światła i ciepła.
7 4 7
2009-10-31T15:01:13+01:00
1
-jest gazem bezbarwnym
-przezroczystym
-bez smaku i zapachu
-jest nieco cięższy od powietrza. 1 dm3 tlenu
-waży 1,429 g
-jest słabo rozpuszczalny w wodzie



2
utlenianie to dołączenie cząsteczki tlenu do zwiaku.

Spalanie to otrzymywanie energi poprzez podgrzewanie cząsteczki.
2 4 2
2009-10-31T15:10:20+01:00
Właściwości tlenu:
- jest gazem,
- bezbarwny,
- bezwonny,
- bez smaku,
- podtrzymuje palenie,
- trudno rozpuszczalny w wodzie,

Spalanie to otrzymywanie energii poprzez podgrzewanie cżasteczki , a
utlenianie to dołączenie cząsteczki tlenu do związku. :)
2 3 2