Odczytaj tekst ,zastepując niektóre z powtarzających się wyrazów zaimkami.


Informujemy ,że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna.Dyskoteka rozpocznie się o godzienie 17.30 . Dyskoteke prowadzi Dj Kubus. Orfanizatorami dyskoteki są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski.Bilet wstępu na dyskotekę kosztuje 3 zł. Dyskoteka będzie trwała do godziny 21.30. Wszyscy uczestnicy dyskoteki powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.

Daje naj ,ale prosze szybko.
Z góry dzięki!

3

Odpowiedzi

2010-03-29T13:47:38+02:00
Informujemy, że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Rozpocznie się ona o godzinie 17.30. Prowadzi ją Dj Kubus. Jej organizatorami są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na dyskotekę kosztuje 3 zł. Będzie ona trwała do godziny 21.30. Wszyscy jej uczestnicy powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
12 3 12
2010-03-29T13:47:56+02:00
Informujemy ,że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna.Impreza rozpocznie się o godzienie 17.30 . Prowadzi ją Dj Kubus. Orfanizatorami są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski.Bilet wstępu na zabawe kosztuje 3 zł. Będzie trwała ona do godziny 21.30. Wszyscy jej uczestnicy powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:31:20+02:00
Informujemy, że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Zabawa rozpocznie się o godzienie 17:30. Poprowadzi ją Dj Kubus. Orfanizatorami są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na imprezę kosztuje 3 zł. Dyskoteka będzie trwała ona do godziny 21.30. Wszyscy jej uczestnicy powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
22 3 22