Przetłumacz Dialog
proszę nie tłumaczy całości w translatorze : )

-Dzień dobry,czy może pani mi pomóc?
-Tak,proszę
-Potrzebuje mini spódniczkę
-Co myśli pani o tej tutaj?
-Nie,ona jest za jaskrawa
-Czy mają państwo takie także w czerni?
-Tak,jaki rozmiar?
-36
-Proszę bardzo
-Gdzie mogę przymieżyc?
-Tam w głębi po lewej stronie
-I dobrze pasuje?
-Tak,biorę ją
-Płaci pani przy kasie
-Dziękuje
-Dziękuje


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T13:50:22+02:00
-Hello, can you help me?
-Yes, please
-I need a mini-skirt
-What do you think about this here?
-No, she is too bright
-Do you have the black and white?
-Yes, what size?
-36
-Here you go
-Where can I try?
-There in the depths of the left
-I truly fit?
-Yes, I take it
-Pays-lady at the checkout
-Thanks
-Thanks

myślę że tak jest ok. ;))
2010-03-29T14:20:06+02:00
-Dzień dobry,czy może pani mi pomóc?
Guten Tag!Können Sie mir,bitte helfen?
-Tak,proszę
Ja,Bitte?
-Potrzebuje mini spódniczkę
Ich brauche ein Minirock.
-Co myśli pani o tej tutaj?
Wie finden Sie diese hier?
-Nie,ona jest za jaskrawa
Nein,die ist zu krass
-Czy mają państwo takie także w czerni?
Haben Sie auch solche aber in schwarz
-Tak,jaki rozmiar?
Ja,welche Grösse
-36
sechsunddreißig
-Proszę bardzo
bitte sehr
-Gdzie mogę przymieżyc?
Wo kann ich die anprobieren?
-Tam w głębi po lewej stronie
dort hinten auf die rechte Seite
-I dobrze pasuje?
Und passt sie Ihnen gut?
-Tak,biorę ją
Ja ich nehme die
-Płaci pani przy kasie
Sie bezahlen in der Kasse
-Dziękuje
Danke
-Dziękuje
Danke