Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:04:35+01:00
Jeżeli narysujesz sobie układ wraz z prosta oznaczona wzorem y= -x -4 to zauwazysz ze ta figura jest trójkat a pole trojkata obiczysz z wzory P= 1/2 a*h
a= 4
h=4
czyli P= 1/2 *4 *4 = 8 j^2

odp . pole tej figury wynosi 8 jednostek kwadratowych ;]
2 5 2
2009-10-31T15:04:51+01:00
Y=-x-4 dla x= np0 y=-4 dla x=-4 y=0 zaznacz te punkty na układzie współrzednych połącz je kreską i otrzymasz trójkat prostokątny w którym osie są przyprostokatnymi a wykres funkcji to przeciwprostokątna pote trójkata prostok=½ a×b pole=½×4×4=8 jednostek ² te 4 widac z osi układu współrzędnych
2 4 2