Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:10:15+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2CH3COOH + Ca----->(CH3COO)2Ca + H2
............................octan wapnia + wodór

2CH3COOH + CuO----->(CH3COO)2Cu + H2O
.............................octan miedzi(II) + woda

CH3COOH + KOH----->CH3COOK + H2O
...........................octan potasu + woda
CH3COO(-) + H(+) + K(+) + OH(-)----->CH3COO(-) + K(+) + H2O
........................................anion octanowy + kation potasu + woda
H(+) + OH(-)-----> H2O
6 4 6
2010-03-29T14:14:47+02:00
Witaj
1.
2CH3COOH + Ca------>(CH3COO)2Ca + H2
----------------------------octan wapnia(II) + wodór
2.
2CH3COOH + CuO----->(CH3COO)2Cu + H2O
----------------------------octan miedzi(II) + woda
3.
CH3COOH........+..........KOH-------->CH3COOK........+.........H2O
CH3COO-...+...H+....+...K+....+.....OH------>CH3COO-...+......K+....+....H2O
-------------------------------------------------------anion-----------kation------woda
-------------------------------------------------------octanowy------potasowy
--------------------------------------------------------------octan potasu(I)

Semper in altum.................................pozdrawiam
5 4 5