Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:09:46+02:00
Przygotowania przed świętami wymagają sporo pracy, dlatego staram się jak najbardziej pomagać mojej mamie. Ostatnio pomagałam jej myć ona i prać dywany. Posprzątałam w swoim pokoju. Postanowiłam także poukładać przyprawy mamy w kuchni. Była bardzo z tego zadowolona. Zrobiłam kilka wielkanocnych rysunków i powiesiłam w moim pokoju. Myślę, że to dodało trochę nastroju wielkanocnego w moim otoczeniu. Z natury jestem trochę leniwa i nie lubię pomagać w pracach domowych, ale w tym roku postanowiłam, że będzie inaczej. Gdy zobaczyłam uśmiech na twarzy mojej kochanej mamy i zadowolenie z mojej pomocy, od razu poczułam radość w moim sercu. Będę się starała jak najwięcej pomagać moim rodzicom.
10 3 10
2010-03-29T14:11:26+02:00
Kiedy zbliżają się święta Wielkanocne staram się jak tylko mogę pomagać mojej rodzinie. Przed świętami jest dużo do zrobienia.
Razem z siostrą/bratem odkurzam cały dom i wycieram kurze. Mama zajmuje się myciem okien. Tata zawsze mówi że czysty dom to szczęśliwy dom więc wszystko musi być wysprzątane idealnie. Po ciężkiej pracy zapraszam do nas rodzinę aby wspólnie
porozmawiać o świętach i innych ciekawy rzeczach.
6 3 6
2010-03-29T14:14:54+02:00
Ja co roku pomagam rodzinie w przygoowaniu świąt wiekanocnych w taki sposób że robię ciasta takie jak np.babka lub coś w tym rodzaju.Ja kocham gotować!Co niedzielę pomgam mamie robić obiad.To jest takie fascynujące!Lubię też sprzątać w domu.Na wielkanoc lub inne święta sprzątam,prasuję,myje naczynia po posiłku,myję okna.Mama bardzo mnie chwali.Pomagam jej.
6 2 6