Odpowiedzi

2009-10-31T15:18:16+01:00
Na cmentarzch w dniu Wszystkich świętych jest bardzo dużo ludzi którzy przyszli odwiedzic groby swoich bliskich.Ludzie modlą się i nawet niektórzy płaczą za zmarłą osobą. Nagrobki są ładnie ozdobione,posprzątne.Świecą się na nich znicze w różne kolory.Znicze ardzo ładnie i wyraźnie świecą się w nocy.Cmentarza pilnuj ochrona.
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T16:02:17+01:00
W Dniu wszystkich Świętych czuć taką niesamowitą atmosferę.Cmentarze w tym dniu ożywają i tętnią życiem.W powietrzu unosi się zapach kwiatów,wosku i jesieni.Wszystko wygląda jak utkany dywan z kwiatów.Wspominamy naszych zmarłych bliskich i nie raz zakręci się łza w oku.Kiedy zapada zmrok,nad grobami unosi się łuna,jakby wszyscy zmarli patrzyli na nas z góry.Niesamowite,że w tym dniu można spacerować po grobach nawet po ciemku.Zapadamy niejednokrotnie w zadumę nad sensem życia.Zatrzymujemy się nawet przy obcych grobach.Kiedy zmarznięci,po całym dniu,jesteśmy już w domu przychodzi nam do głowy,że niedługo Boże Narodzenie.
32 4 32