Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T14:08:32+02:00
Republika Austrii,
Republika Estonii,
Republika Czechosłowacji,
Republika Łotwy,
Republika Finlandii,
Królestwo Węgier,
Wolne Państwo Irlandzkie,
Republika Litwy,
Rzeczpospolita Polska,
Królestwo SHS,
Wolne Miasto Gdańsk
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:10:39+02:00
Państwa które powstały po I wojnie światowej to:
*Czechosłowacja
*Węgry
*Austria
*Jugosławia
*Polska
*Łotwa
*Litwa
*Estonia
*Finlandia


Liczę na naj :):***
28 4 28
2010-03-29T14:10:41+02:00
Litwa
Łotwa
Estonia
Białoruś
Ukraina
Królestwo Polskie
Wielkie Księstwo Finlandii
11 3 11