Odpowiedzi

2010-03-29T14:14:21+02:00
3 500 000 000

35/100 * 3500000000 = 35 * 35000000 = 1225000000
19/100 * 3500000000 = 19 * 35000000 = 665000000
54/100 * 3500000000 = 54 * 35000000 = 1890000000
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:14:50+02:00
Jak zapisac 3,5 mld? --> 3 500 000 000
oblicz 35% z 3,5 mld --> 1 225 000 000
oblicz 19% z 3,5 mld --> 665 000 000
oblicz 54% z 3,5 mld --> 1 890 000 000
2010-03-29T14:14:54+02:00
Jak zapisac 3,5 mld?
3,5mld=3500000000

oblicz 35% z 3,5 mld
3500000000-100%
x=35%
x=3500000000*35/100=1225000000

oblicz 19% z 3,5 mld
3500000000-100%
x=19%
x=3500000000*19/100=665000000

oblicz 54% z 3,5 mld
3500000000-100%
x=54%
x=3500000000*54/100=1890000000