Odpowiedzi

2010-03-29T14:20:10+02:00
Książka pt " Balladyna " opowiada o życiu dwóch sióstr. Przez niedocenianie życia przez jedną z nich , cała dalsza historia się zawala.
2010-03-29T14:21:46+02:00
Bardzo lubię oglądać filmy sensacyjne, gdyż są one bardzo ciekawe. Film sensacyjny jest moim ulubionym gatunkiem filmu. Jest to film budzący ogromne emocje i moje zainteresowanie. Przedstawia zaskakujące wydarzenia związane ze światem przestępczym. Przekazuje tajniki sensacji m.in. strzelaniny, bijatyki czy pościgi. Uwielbiam w tym gatunku to, że fabuła jest rozbudowana, zaskakująca i wielowątkowa.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:30:10+02:00
Opisze książkę : Autor Widmo

Zawodowy pisarz do wynajęcia otrzymuje niecodzienną propozycję.Ma spisać wspomnienia byłego brytyjskiego premiera Adama Langa . Przekonany że trafia mu się nie lada gratka , podejmuje się tego pozornie łatwego zadania . Kiedy jednak trafia na wyspę Martha's Vineyard i w położonym na odludziu domu przystępuje do przeprowadzenia wywiadu, okazuje się , że wpadł w tarapaty , jakich nigdy nie mógł przewidzieć . Odkrywa ciemną przeszłość byłego premiera.Jeden z największych problemów pisarza jest to że za każdym kątem stoi śmierć .