Odpowiedzi

  • K6G3
  • Rozwiązujący
2010-03-29T14:26:10+02:00
Tak więc
stosunek to 4:5
a uczniów jest 432
więc dodaj stosunek ; 4+5 = 9
i podziel ; 432÷9 = 48
4× 48= 192
5×48=240


Odp:. Dziewcząt jest 192, a chłopców 240

BARDZO PROSZĘ :)
Wybierz jako najlepsze xD
223 4 223
2010-03-29T14:26:13+02:00
Dziewczęta - x
chłopcy - 432-x
x/432-x = 4/5
5x = 4(432-x)
5x = 1728-4x
5x+4x = 1728
9x = 1728 /:
x = 192
dziewczęta - 192
chłopcy 432 - 192 = 240
148 4 148
moim zdaniem to jest najlepiej zrobione zadnie
moim TEz xd
Moim Też :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:29:08+02:00
432= 4x+5x
432=9x /:9
x=48

4x=192- liczba dziewcząt
5x=240- liczba chłopców
130 3 130
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Napiszę tyle patrzyłem takie same zadanie i te jest lux rozwiązane szybko łatwo i prosto o to chodzi a nie pół strony pisania. Brawo sam rozwiązałem 3 zadania z matmy a właśnie to mi zostało Dzięki.