Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:22:42+02:00
Od dziś tylko w sieci sklepów "Biedronka" niesamowita latarka na akumulator !! W domu szybko podładujesz , a przez następne kilka dni możesz świecic dniami i nocami !!
2 3 2
2010-03-29T14:31:39+02:00
Zaprezentuj np. garnek jako nakrycie głowy (będzie śmiesznie i oryginalnie, bo będziesz mieć pewność, że nikt niczego bardziej zakręconego nie wymyśli)

<A oto, proszę państwa, najnowszy fason kapelusza na sezon wiosna\lato 2010 niezwykle wyrafinowanej i rozpoznawalnej marki chińskiego domu mody Dolce-U-Gibona. Proszę państwa, ten oryginalny kapelusz na pewno zwróci uwagę i zainteresowanie otoczenia. jest idealny na słoneczne majowe dnie, chroni wrażliwą skórę głowy przed szkodliwymi promieniami UV-B, a także zapobiega wysuszaniu włosów. Jest dostępny w dwóch kolorach: czarnym i szarym. Cena także nie jest zbyt wygórowana, ok. 150zł, dostępne tylko w najlepszych kioskach z kasetami CD.

Chcesz być zadowolona, wkładaj kapelusz od Gibona:)
3 2 3