Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:26:00+02:00
Skoro dowolny, to proszę. ; )
Niespełniona miłość.

Chciałam usłyszeć blask tych słów,
które jak szum krążyły po mej głowie.
Chciałam żyć tym tchnieniem, zagłuszyć oddźwięk
rozumu.
Chciałam być małą dziewczynką, w wielkim świecie
z marzeń.
Chciałam żeby nić ciągnęła się aż przetnie z drugą,
by stać się jednym ściegiem.
Chciałam wierzyć w dobro, wyszyć na duszy
białą różę, by jej płatki łzami oblewały me ciało.
Chciałam być i dać być innym.

Ale to już koniec, teraz wiem na pewno.
Czas rozdzielił naszego życia tętno.
Ty tam, ja tu, nie połączy Nas już nawet
Jeden Bóg. Choć dusza krwawi, a serce
się kraje już wiem, powiedziałam. To już
koniec tych dwóch bajek.

Jest tylko jedna. Moja.
6 4 6
2010-03-29T14:27:50+02:00
Przyszła wiosna piękna i radosna,
tu kwitnie przylaszczka a tam urosła sosna,
Płaszcz ze słomy spada z róż,
Pączki ma już każdy krzak -
To jest wiosny wielki znak!!!
(piękna wiosna piękny świat!)
11 4 11
2010-03-29T14:33:30+02:00
Przygoda biedronki.
raz biedronka bardzo ładna
na ciemnego kleksa wpadła.
Wybrudziła oba skrzydła,
zapłakała-alem zbrzydła.
Pofrunęła do kałuży,
by w niej trochę się zanużyc.
Pochlapała się przez chwilę,
by sie poczuc troszke milej.
Lecz w kaluży brudna woda,
myc się w niej to wielka szkoda.
Smuci się biedronka mała-
nie chce kleksa miec brzydala.
Nagle cos się zachmurzyło,
słonko w chmurach się ukryło.
Zaraz deszcz z nieba lunął
i biedronce kleksa usunął.
Spłynął kleks i u biedronki
znów się pojawiły kropki.
8 4 8