Odpowiedzi

2010-03-29T14:24:48+02:00
Może byc wesołe wtedy , kiedy mamy tego co potrzebujemy pod dostatkiem , mamy wspaniałych rodziców .
Kiedy otacza nas krąg przyjaciół .
Kiedy zawsze mamy na kogo liczyc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:27:25+02:00
Dzieciństwo może być wesołe wtedy gdy masz możliwość kontaktu z innymi rówieśnikami. Gdy czujesz się bezpiecznie. Gdy rodzice i nie tylko przybliżają Ci różne informacje, których dotąd nie posiadałeś.