Odpowiedzi

2009-10-31T15:16:34+01:00
Nie mozesz poprostu spisać od kogoś w szkole? ^^
z tego ja wiedziałam tylko ''wernisaż''
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:11:29+01:00
Poziomo:
1. galeria
2. wernisaż
3. promocja
4. biennale
5. wenecja
6. aukcja

pionowo:
1. awangarda
2.

galerie sztuki współczesnej:
1. muzeum guggenheima w nowym jorku
2. "tate modern" w londynie
3. galeria "zachęta" w warszawie