Odpowiedzi

2010-03-29T14:38:04+02:00
Według mnie, ta reklama odzwierciedla przekaz:
aby kupic perfumy kobiece za, którymi wszyscy ,, szaleją ,,
,nawet dzieci.
,,Mówią :,,
,, badź nowoczesna i kobieca,,
nowocesna - stąd ten kapelusz.

pozdrawiam. ;PP
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:46:27+02:00
Reklama ta skierowana jest przede wszystkim do kobiet,które mają dobry gust i smak.Kobiety te chcą być rozpoznawane właśnie po zapachu perfum.Dobre perfumy-powinne być dewizą dla wszystkich kobiet,nie tylko tych eleganckich,ale również dla pań,które są zabiegane w ciągu dnia.