Odpowiedzi

2010-03-29T14:32:52+02:00
Karłowate brzozy i wierzby, borówki i maliny.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:36:46+02:00
,borówki, karłowate brzozy i wierzby, niezapominajka alpejska,Ranunculus borealis, jaskier alpejski, skalnica , fiołek dwukwiatowy,wierzba zielna, wierzba żyłkowana,bagno, wrzosiec ,Ericaceae
9 4 9
2010-03-29T14:37:55+02:00
-karłowate brzozy i wierzby(wierzba zielna, wierzba żyłkowana)
-borówki i maliny
-krzewinek wrzosowatych (borówka, bagno, wrzosiec) i brzozA karłowata
-mchy i porosty
-rośliny kwiatowe należące przede wszystkim do rodziny wrzosowatych
-lasów iglastych

wiem tylko tyle wiem podałam niektóre w takiej formie w jakiej nie prosiłeś/łaś ://

mam nadzieje że pomogło chodź troszkę
12 4 12