Odpowiedzi

2009-10-31T15:15:45+01:00
1.zacząłem
2.zacząłeś
3.zaczął
l mn
1. zaczęłyśmy
2.w zaczęłyście
2. one zaczęły
9 3 9
2009-10-31T15:17:48+01:00
Liczba mnoga
rodzaj męskoosobowy
1 os. zaczęliśmy
2 os. zaczęliście
3 os. zaczęli
liczba mnoga
rodzaj niemęskoosobowy
1 os. zaczęłyśmy
2 os. zaczęłyście
3 os. zaczęły
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:24:24+01:00
1 os. My zaczęliśmy
2 os.Wy zaczęliście
3.os.Oni zaczęli

1 os. My zaczęłyśmy
2 os. Wy zaczęłyście
3 os. One zaczęły
9 3 9